Facebook pixel
Този сайт използва бисквитки за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му автоматично приемате тяхното използване. Подробна информация

+359 888 046 565

MasterKauf

Eлектроматериали и консумативи

Производители

Замяна и връщаненазад

Замяната на стоката означава, че потребителят не оттегля сключеният договор за онлайн продажба, а поисква връщане на получената стока поради установен дефект и замяна с идентичен продукт. В такъв случай, потребителят трябва да уточни причините за поисканата замяна.
 

Правото на замяна:


Условията за упражняване на правото на замяна на закупена от онлайн магазина стока са следните:

1. Заявката за замяна трябва да бъде направена в рамките на 14 дни след деня на доставката на стоката.
2. Потребителят трябва да информира за своето намерение за замяна в писмен вид.
3. Разходите за връщане на стоката до магазина за целите на замяната, както и разходите за обратната доставка до адреса, посочен от потребителя в поръчката, са за сметка на потребителя.
4. При установен и потвърден от магазина дефект на стоката, потребителят не е задължен да заплаща разходите за връщане на стоката до магазина за целите на замяната.

Правила, приложими и при връщането и при замяната на стоки:

1. Сумите се възстановяват по банков път, след като потребителят предостави банкова сметка за тази цел.
2. Рисковете свързани със загуба или повреда на стоката са на потребителя до момента на предаване на върнатата стока в магазина.
3. Върнатата стока се преглежда от комисия и стандартните условия за връщане на стоки се прилагат.

Връщането на стоката означава, че потребителят упражнява правото си на отказ от сключения договор за онлайн продажба.

Условията за упражняване на правото на отказ от сключения договор за онлайн продажба са:

1. Отказът трябва да бъде направен в рамките на 14 дни след деня на доставката на стоката.
2. Потребителят трябва да информира магазина за намерението си за отказ от договора в писмен вид.
3. Заявката за отказ се изпраща чрез посочената от магазина електронна форма за връщане на закупен продукт.
4. Стоката трябва да бъде върната в оригиналната си опаковка, без да е употребявана и с неповредена опаковка.
 


Адрес за връщане на стоката:


РОЛЕКС ГРУП ООД
гр. Димитровград,
бул. "Георги С. Раковски" 94

Върнатата стока се приема единствено ако са изпълнени посочените условия и комисията, съставена от три души, установи, че стоката отговаря на стандартите за връщане на стоки.

Online заявка

За връщане на закупен продукт
Причина за връщането на продукта:





Данни на клиента извършил поръчката:
Информация за поръчката и продукта:
Опишете причината за връщането:

Общи условия:

Приемам общите условия и разрешавам обработката на личните ми данни, съдържащи се в тази форма само за вътрешно ползване.
Съгласявам се със законовите норми съгласно ЗЗП и GDPR.


Код за сигурност:


Последвайте ни в:

Сигурна доставка
за всички извършени поръчки

Възможност за връщане
в срок от 14 дни съгласно ЗЗП

Гарантирано качество
на всички предлагани стоки

Помощен център
отговор на всеки Ваш въпрос